Mugla Logo
TR
|
EN

Gürültü

Muğla Büyükşehir Belediyesi olarak, Dalaman, Datça, Kavaklıdere, Köyceğiz, Menteşe, Seydikemer, Ula ve Yatağan ilçelerinde, çevresel gürültü denetimleri kapsamında yetkili kurum olarak görev yapmaktayız.

Eğlence yerleri, işletmeler ve benzeri kaynaklardan kaynaklanan çevresel gürültüye ilişkin şikâyetlerinizi, 7 gün 24 saat boyunca hizmet veren 444 48 01 Çağrı Merkezimiz üzerinden bize iletebilirsiniz.

Gelen başvurular, ilgili birimlerimizce kayıt altına alınarak değerlendirilmekte ve gerekli denetimler yapılmaktadır.

📞 444 48 01 – Muğla Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi
Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

Müzakere ve İkna Becerileri ile Kriz Yönetimi eğitimi verildi


28.08.2019


Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından Büyükşehir Belediyesi ve İlçe Belediye personeline yönelik “Müzakere ve İkna Becerileri” ile “Kriz Yönetimi” konulu eğitim programları düzenlendi.

Muğla Büyükşehir Belediyesi Gazi Mustafa Kemal Atatürk Kültür Merkezi’nde düzenlenen eğitim programına Büyükşehir Belediyesi personelinin yanı sıra İlçe Belediyelerinin de personeli katılım sağladı. Müzakere ve İkna Becerileri eğitiminde katılımcılara müzakerenin tanımı ve kapsamı, müzakere türleri, müzakere taktiklerinin kullanılması, müzakerelerde çok yönlü iletişim, etkin bir müzakere ve müzakerecinin özellikleri, başarılı bir müzakerenin vazgeçilmezleri, iknanın püf noktaları, iknayı ve müzakereyi etkileyen kültürel etmenler, çatışma ve ikna yöntemleri gibi konular hakkında bilgiler verildi.

Kriz Yönetimi eğitiminde ise kriz kavramı, krizin nedenleri, krizin türleri, kriz yönetimi aşamaları, kriz yönetimi teknikleri, kriz ortamında stratejik yönetim, krizi yönetmek için takım çalışması, liderlik, iletişim, kriz senaryolarının hazırlanması, kriz planı oluşturma, kriz sonrası faaliyetler ve krizin olumsuz sonuçlarının telafisi, krizden ders almak ve krizleri fırsata dönüştürmek, kriz yönetimi vaka analizleri gibi konular hakkında bilgiler verilerek eğitim sona erdi.