Mugla Logo
TR
|
EN

Gürültü

Muğla Büyükşehir Belediyesi olarak, Dalaman, Datça, Kavaklıdere, Köyceğiz, Menteşe, Seydikemer, Ula ve Yatağan ilçelerinde, çevresel gürültü denetimleri kapsamında yetkili kurum olarak görev yapmaktayız.

Eğlence yerleri, işletmeler ve benzeri kaynaklardan kaynaklanan çevresel gürültüye ilişkin şikâyetlerinizi, 7 gün 24 saat boyunca hizmet veren 444 48 01 Çağrı Merkezimiz üzerinden bize iletebilirsiniz.

Gelen başvurular, ilgili birimlerimizce kayıt altına alınarak değerlendirilmekte ve gerekli denetimler yapılmaktadır.

📞 444 48 01 – Muğla Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi
Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

Bir Telefonla Evde Bakım Hizmetleri


16.04.2015

Muğla Büyükşehir Belediyesi sosyal belediyecilik anlayışı ile başlattığı Evde Bakım Hizmetleri’ni geliştirerek devam ettiriyor.

Muğla Büyükşehir Belediyesi daha önce 444 48 01 /8 Muhtarlar Masası’nı devreye sokarak bütün Muğla’daki muhtarlara birebir hizmet vermeye başlamıştı. Şimdi de Sağlık ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı tarafından yürütülen Evde Bakım Hizmetleri kapsamında hasta nakli ve sosyal yardımlar için vatandaşların Büyükşehir Belediyesine daha rahat ulaşabilmelerini sağlayan santral sistemi oluşturuldu.

Bu hizmetlerden yararlanmak isteyen vatandaşlar, 444 48 01 numaralı telefonu aradıktan sonra 7’yi tuşlayarak Bodrum için 701, Fethiye için 704, Marmaris için 707, Menteşe için 708, Milas için 709, Ortaca için 710’a basmaları yeterli olacak.

Sağlık ve Sosyal İşler Dairesi Başkanı Hacı Koç konu ile ilgili yaptığı açıklamada bugüne kadar il genelinde 3478 hanede evde bakım hizmeti gerçekleştirdiklerini belirtti. Hacı Koç; “Muğla Büyükşehir Belediyesi olarak sosyal belediyecilik anlayışı ile hizmetlerimiz devam ediyor. Başlattığımız santral sistemi ile bu hizmetimizden yararlanmak isteyen vatandaşlarımıza daha kısa sürede ulaşabileceğiz. Muğla için hizmetlerimiz devam edecek.” Şeklinde konuştu.